Gera stebėti po žiemos miego bundančią gamtą. Ir nors žalumos dar nėra, bet viskas jau pasiruošę žaliajam sprogimui, bereikia tik saulės ir šilumos. Na, o gražiausios pavasario šventės laukimą gimnazijos mokiniai perteikė savo kūrybiniuose darbuose.
Taigi, pavasaris jau čia, šalia. Ir ne tik kalendorinis, bet ir realus. Su Šv. Velykom!
Kovo 21-oji - pasaulyje minima ne tik Žemės diena, bet ir Poezijos diena. Pirmadienį, per lietuvių kalbos modulio pamoką, šeštos klasės mokiniai šioms dviems progoms paminėti sukūrė haiku (japonų lyrikos žanras, užrašomas trimis eilutėmis 5+7+5) apie Žemės dieną.
Kovo 20-oji – Pasaulinė Žemės diena. Tai viena svarbiausių ir gražiausių aplinkosauginių švenčių. Šiomis dienomis ateina pavasario lygiadienis. Žemės diena išreiškia viso pasaulio žmonių norą išsaugoti tai, kas visiems mums svarbiausia: švarų orą, vandenį, dirvožemį, gyvąją gamtą. Ši diena suvienija žmones bendram rūpesčiui dėl mūsų visų namų.
Šaunieji 7 klasės mokiniai: Kajus, Nojus, Gabrielė, Vaidilė ir Ugnė prisidėjo prie šios akcijos, ragina suprasti ir mylėti šalia esančius. Kovo 21 d. – pasaulinė Dauno sindromo diena, o skirtingos kojinės – tolerancijos ir palaikymo ženklas.
Lietuvių kalbos dienų tikslas – kelti lietuvių kalbos prestižą, stiprinti lietuvių kalbos mokymosi motyvaciją, prisidėti prie lietuvių kalbos sklaidos pasaulyje.
Vasario 24 dieną II g klasės mokiniai dalyvavo virtualioje edukacijoje „Europos kultūrinis kraštovaizdis: kokia lietuvių kalbos ateitis?“ Jie klausė VDU profesorės dr. I. Dabašinskienės paskaitos, kurios įžvalgos nuteikė optimistiškai, jog lietuvių kalba neišnyks, bet mes visi turime dėl to būti atsakingi. Kuo esame įsipareigoję Tėvynei savo viešojoje kalboje akcentavo G. Ramoškaitė. Jos kalbos pagrindinė mintis - žmogus, vertinantis lietuvių kalbą, tausojantis, aukštinantis šalies tradicijas, o tai reiškia, jog asmenybei rūpi valstybės ateitis.
Šiais metais aktyvūs buvo ir pradinių klasių mokiniai. Jie sveikino kraštietę, gerai žinomą vaikų poetę Zitą Gaižauskaitę, 70-ojo gimtadienio proga: pirmokai (mokyt. J. Žėglevičienė) skyrė gėles, kurtas aplikacijos technika, antrokai (mokyt. A. Žotkevičienė) ir trečiokai (mokyt. J. Girdauskienė) piešė iliustracijas eilėraščiams, o ketvirtokai (mokyt. D. Korsakienė) dar ir parašė nuoširdžius sveikinimus ir linkėjimus.
III ir IV gimnazijos klasių mokiniai galėjo pasitikrinti lietuvių literatūros žinias. Jie dalyvavo virtualioje viktorinoje ,,Lietuvių literatūros klasika”. Daugiausiai taškų surinko III g. klasės mokinės G. Laurinavičiūtė (20 iš 20) ir G. Girlevičiūtė (19 iš 20), IV g. kl. mokiniai: D. Vaičekauskaitė (17 iš 20), B. Dimaitė (16 iš 20), D. Žandaravičius (15 iš 20).
Penktos ir šeštos klasės mokiniai lavino savo rankas – stengėsi kuo gražiau perrašyti mūsų Tautiškos giesmės žodžius. Dailia rašysena išsiskyrė penktokas G. Antanaitis, šeštokai A. Gardas ir V. Girniūtė.Džiaugiamės, kad turime mokinių, kurie moka rašyti taisyklingai, aiškiai ir dailiai.
2021- ieji – poeto Vytauto Mačernio metai. I g. klasės mokiniai dailės pamokoje (mokyt. D. Keliauskienė) skaitė ir iliustravo egzistencinius klausimus keliančias kūrėjo ,,Vizijas”. Kaip G. Dabušinskaitė, E. Meiliūnas, E. Račaitė, M. Dovidaitis jas suprato, taip ir perteikė savo piešiniuose.
Mes, lietuvių kalbos ir literatūros mokytojos, ne tik organizuojame renginius gimnazijoje, bet ir pačios dalyvaujame Kauno apskrities viešosios bibliotekos konkurse, kuris skirtas Lietuvių kalbos dienoms. Dėkojame visiems, balsavusiems už mūsų siūlomą įdomų knygos pavadinimą lietuvių kalba.
Kalbų mokėjimas šiandieniniame pasaulyje tampa vis svarbesnis. Vienintelis būdas išmokti kalbą – praktika, dėl to svarbu efektyviai išnaudoti kiekvieną pamokos minutę ir gauti maksimalų rezultatą.
Gimnazijoje įgyvendinant Kokybės krepšelio lėšas, dalinai įrengta kalbų mokymosi laboratorija. Kalbų laboratorijoje 15 darbo vietų mokiniams ir mokytojui. Kiekviena darbo vieta bus aprūpinta kompiuteriu, ausinėmis, kurios yra ypatingos tuo, jog izoliuoja mokinį nuo išorinio triukšmo ir programine įranga. Kalbų laboratorija teikia galimybes atlikti įvairaus pobūdžio užduotis: skaitymo, rašymo, klausymo ar žodžių mokymosi.
Šiuo metu kol vyksta nuotolinis mokymasis, mokiniai dar negali apsilankyti šioje modernioje klasėje, be to dar ne viskuo aprūpinta, kad galėtume pilnai išnaudoti laboratorijos teikiamas galimybes. Tačiau mokiniai, kurie šiuo metu lanko mokyklą, jau gali atlikti kai kurias užduotis, paruošti namų darbus ir labai džiaugiasi suteikta galimybe. Na, o moderni įranga, nauji baldai, kurie suteikia ne tik jaukumo, bet ir yra pritaikyti kalbų laboratorijai, skatina norą mokytis. Tikimės, kad sugrįžus į gimnaziją mokiniams, bus puiki proga pasinaudoti šia galimybe tiek anglų, tiek rusų, tiek ir lietuvių kalbos pamokų metu.