Gimnazijos dokumentai

Strateginis planas
Veiklos planas
Tvarkos

Karjeros centras

Karjeros centras

Biblioteka

Biblioteka

Projektinė veikla

Vykdomi projektai

Teisinė informacija

Teisės aktai

Nuorodos

Nuorodos

Prisijungti



Ieškoti

Statistika

OS : Linux m
PHP : 5.3.3
MySQL : 5.0.95
Laikas : 10:14
Caching : Išjungta
GZIP : Išjungta
Nariai : 3
Turinys : 726
Nuorodos : 7
Turinio peržiūrėjimai : 885016
Designed by:

Auditas 2008/2009
Vartotojo vertinimas: / 0
BlogiausiasGeriausias 
Ketvirtadienis, 2009 Rugsėjis 17 13:14
 Auditas 2008/2009m.m.

ÒMokyklos prioritetus koreguoja ir gyvenimo pokyčiai, ir kasmet atliekama mokyklos veiklos analizė. Iš daugelio mokyklos spręstinų problemų mes pasirinkome tą, kuri labiausiai stabdo pažangą ir trukdo gauti aukštus pasiekimų rezultatus.
Ò Mokymosi kokybei pagerinti, pirmiausia buvo nutarta ištirti mokinių mokymosi motyvacijos lygį ir numatyti realių būdų padėčiai pagerinti. Pagrindinis tikslas buvo išsiaiškinti mokymosi motyvų priežastis ir numatyti būdų, priemonių, kaip motyvaciją didinti. Atlikus tyrimus pastebėjome, kad mokyklai trūksta patrauklių, naujesnio turinio mokymo priemonių, orientuotų į skirtingo intelekto ir gebėjimų mokinius, o mokytojams trūksta išradingumo dirbti su nemotyvuotais mokiniais. Suvokėme, kad mokytojai turėtų ieškoti įvairesnių mokymo(si) formų, o ne tik apsiriboti tradicine pamoka, išvyka, projektu. Klasėje esant vienodai žemam mokymosi lygiui nelieka mokinio asmeninių pastangų siekti aukštesnių rezultatų.
Ò
 
ÒPagal klausimynus buvo išsiaiškinta: Temos „ Mokymosi  kokybė“ veiklos rodiklis 2.4.1. Mokymosi motyvacija pagal bendrojo lavinimo mokyklos veiklos kokybės vertinimo lygių skalę atitinka 3 lygį.
Ò   Audito grupė pasiūlė realias kryptis, kaip didinti mūsų mokyklos mokinių mokymosi motyvaciją.
ÒPasiūlymai:
Òpabrėžti asmeninę mokinio atsakomybę organizuojant komandinį darbą;
Òskatinti atsakomybę už lankomumą, namų darbų atlikimą;
Òsudaryti sąlygas teikti pagalbą silpniau besimokantiems draugams;
Òugdyti mokinių norą daugiau diskutuoti su mokytojais;
Òskatinti mokinius įsivertinti pastangas, žinias ir pažangą;
Òapdovanoti mokinius už gerus rezultatus ir paskelbti jų pavardes mokyklos švenčių metu;
Òdažniau pagirti už pastangas, už pažangą, pasiektus rezultatus ir nepriekaištauti dėl nesėkmių;
ÒĮvairiais būdais skatinti mokinių mokymosi motyvaciją, pasitikėjimą savo jėgomis, daugiau dėmesio skirti diferencijavimui ir individualizavimui, gerosios patirties sklaidai mokykloje. 
Ò
 
Komentarai
Paieška
Rašyti komentarą gali tik registruoti vartotojai!

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

LAST_UPDATED2
 
 
 
 
 
 
 
 
http://www.tinklas.lt/