Gimnazijos dokumentai

Strateginis planas
Veiklos planas
Tvarkos

Karjeros centras

Karjeros centras

Biblioteka

Biblioteka

Projektinė veikla

Vykdomi projektai

Teisinė informacija

Teisės aktai

Nuorodos

Nuorodos

Prisijungti



Ieškoti

Statistika

OS : Linux m
PHP : 5.3.3
MySQL : 5.0.95
Laikas : 12:58
Caching : Išjungta
GZIP : Išjungta
Nariai : 3
Turinys : 732
Nuorodos : 7
Turinio peržiūrėjimai : 887328
Designed by:

Penktadienis, 2014 Sausis 31 12:34

 
Metodinės tarybos sudėtis

Laimutė Rutkauskienė – direktoriaus pavaduotoja ugdymui, metodinės tarybos pirmininkė,

Dalė Keliauskienė – direktoriaus pavaduotoja ugdymui,

Diana Korsakienė – pradinių klasių metodinės grupės pirmininkė, metodinės tarybos sekretorė,

Laima Šukytė – humanitarų mokytojų metodinės grupės pirmininkė,

Ingrida Subačienė – gamtos ir tiksliųjų mokslų metodinės grupės pirmininkė,

Virgilijus Berštautas – menų, technologijų ir kūno kultūros mokytojų metodinės grupės pirmininkas.


Metodinės tarybos veiklos kryptys:

·   ugdymo turinio kaita – dėmesys ugdymo proceso organizavimui pagal atnaujintas pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo BP bei pakoreguotas brandos egzaminų  programas;

·         metodinių grupių veiklos koordinavimas;

·         specialiųjų poreikių vaikų ugdymas;

·         metodinis darbas su mokinių tėvais;

·         gabių vaikų ugdymas, stiprinant dalykų integraciją;

·        mokytojo kompetencijų ugdymas – kintantis mokytojo vaidmuo bei darbo stilius ugdymo procese.


Metodinės veiklos uždaviniai:

·         inicijuoti ir užtikrinti metodinį ir dalykinį mokytojų bendradarbiavimą;

·         skleisti metodines ir dalykines naujoves;

·         dalintis gerąja metodine darbo patirtimi ir ją skatinti;

·     gerinti pamokos kokybę ir tobulinti vertinimo/įsivertinimo sistemą (patirčių paieška ir kaupimas);

·         vykdyti tikslingą dalykų integraciją (projektai, integruotos pamokos, popamokinė veikla);

·        aptarti – svarstyti mokomųjų dalykų, dalykų modulių, neformaliojo vaikų švietimo  programų ir ilgalaikių planų struktūras.


Metodinės veiklos formos:

·         pranešimai, seminarai ir kvalifikacinės programos;

·         atviros pamokos, olimpiados ir konkursai, popamokinės veiklos renginiai;

·         konsultacijos, projektai, sportinė veikla;

·         idėjų ir patirties mainai gimnazijoje, tarp mokyklų. 

Komentarai
Paieška
Rašyti komentarą gali tik registruoti vartotojai!

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

LAST_UPDATED2
 
 
 
 
 
 
 
 
http://www.tinklas.lt/