SVEIKINAME

          IV g. kl. mokinę GABIJĄ GIRLEVIČIŪTĘ  (mokytoja Eglė Simonaitienė),  Kauno rajono mokinių istorijos olimpiadoje užėmusią II-ąją vietą. 

 

 

SVEIKINAME

          8 kl. mokinę IEVĄ DIMAITĘ  (mokytoja Laimutė Litvinskienė), IV-os Lietuvos mokinių etninės kultūros olimpiados Suvalkijos (Sūduvos) regiono etape 7-8 klasių grupėje užėmusią III-ąją vietą. Sveikiname  ir linkime sėkmės šalies etape!

 

 

PORŲ TINKLINIO VARŽYBOS

          Vasario mėnesį vyko porų tinklinio varžybos, kuriose dalyvavo I-IV g.kl. mokiniai. Po atkaklių kovų I vietą užėmė AURIMAS ŽANDARAVIČIUS ir KAMILĖ PETRAUSKAITĖ, II- vietą laimėjo EDVINAS LESKAUSKAS IR KOTRYNA KAMINSKAITĖ, III-atiteko DANIELIUI PETRAUSKUI ir EMILEI PEČKAITYTEI. Sveikiname!

 

 

ETWINING PROJEKTO „MAKE IT HAPPEN: OUR NATURE OUR FUTURE“ VEIKLOS VASARIO MĖNESĮ

          Vasarį vyko paskutinės projekto „MAKE IT HAPPEN: OUR NATURE OUR FUTURE“ veiklos. Trylika mokytojų atsakė į apklausą, o rezultatai parodė, kad jie gerai supranta klimato kaitos poveikį ir būtinybę saugoti aplinką bei gyventi tvariau. Susipažinę su tvariais pasauliniais tikslais ir mano, kad, deja, mes esame didžiausia grėsmė mūsų išlikimui šioje planetoje. Siekdami sumažinti aplinkos problemas ir užkirsti kelią klimato kaitai bei visuotiniam atšilimui, III g. klasės mokiniai atsakė į anketos klausimus ir pasidalino gimnazijos aplinkos vaizdais.

https://www.storyjumper.com/book/read/124173572/61ffc8c94b10f#page/44 Į mokinių apklausą atsakė 103 projekto dalyviai. Apklausos rezultatai rodo, kad dalyvavę įvairiose veiklose geriau suvokiame klimato kaitos poveikį planetai. Mokiniai išmoko vadovautis tvaresniu gyvenimo būdu ir gerbti bei saugoti biologinę įvairovę. https://app.emaze.com/@ALROZOLQI/make-it-happen-our-nature-our-future

 

 

 

EDUKACINIS UŽSIĖMIMAS „KAIP VEIKIA MANO SMEGENYS?“

          Vasario 25 dieną 8 klasės mokiniai dalyvavo edukaciniame užsiėmime „Kaip veikia mano smegenys?“. Kiekvienas žmogus turi dominuojantį smegenų pusrutulį ir tai atsiliepia jo asmenybei. Manoma, kad kairysis pusrutulis yra atsakingas už analitinį mąstymą, o dešinysis – už kūrybingumą. Užsiėmimo metu mokiniai nusistatė, kuris jų smegenų pusrutulis yra dominuojantis, taip pat turėjo galimybę sužinoti, kuris smegenų pusrutulis yra dominuojantis jų klasės draugams. Tai padėjo geriau pažinti save ir savo stipriąsias puses.

 

 

Joomla templates by a4joomla