Dalyvaujame naujame projekte „Medijų ir informacinio raštingumo ugdymas“

 
Vis dažniau šiuolaikinėje mokykloje informacinės technologijos padeda mokiniams lengviau rasti ir suprasti informaciją, o medijos naudojamos kaip mokymo metodai, tačiau neretai mokiniams vis dar pritrūksta žinių, kaip reikia elgtis su informacija, juos pasiekiančia ne tik per internetą, bet ir įvairius leidinius ar televiziją. Mokiniams, kasdien besinaudojantiems internetu, kyla klausimų: ar svarbu, kam priklauso internete rasta nuotrauka, ar patikima „Vikipedijos“ informacija, kaip atpažinti propagandą?       

Mūsų mokyklos mokytojos, norėdamos padėti mokiniams atsakyti į šiuos ir panašius klausimus bei siekdamos kuo geriau pažinti naująsias technologijas, medijas, susibūrė į komandą ir pateikė paraišką dalyvauti projekte „Medijų ir informacinio raštingumo ugdymas“. Džiugu, kad mūsų mokyklos komanda – direktoriaus pavaduotoja D. Krasauskienė, mokytojos A. Aurylė,  E. Simonaitienė, I. Subačienė bei bibliotekininkė D. Salemonienė – pateko tarp 62 mokyklų, kurias ekspertų grupė, įvertinusi mokyklos motyvaciją, turimą patirtį MIR ugdymo srityje, atrinko iš 176 mokyklų, pateikusių paraiškas.
Balandžio 20 d. dalyvavome įvadinėje projekto konferencijoje „Informaciniai iššūkiai šiuolaikinėje visuomenėje“ ir susipažinome su medijų, informacinio raštingumo tematika ir jos aktualumu. Gavome projekto metodinę medijų ir informacinio raštingumo ugdymo priemonę, kurią išbandysime savo mokykloje.
Tikimės, kad šis projektas padės mūsų mokyklos bendruomenei susipažinti su naujomis MIR integravimo į ugdymo procesą galimybėmis, paskatins mokinius analizuoti spaudoje, radijuje, televizijoje, internete pateikiamą informaciją, lavins kritinį mąstymą.

Lietuvių kalbos mokytoja Adrija Aurylė

Joomla templates by a4joomla