- Smulkiau
- Kategorija: Nepriskirtas
- Paskelbta: 2021 m. rugpjūčio 22 d., Sekmadienis 20:34
- Autorius Super User
- Peržiūros: 3008
SVEIKINAME Jus, Sandra Virbukiene, įvykdžius „eTwinning“ projektą. Dėkojame, kad pateikėte paraišką Nacionaliniam kokybės ženkleliui (toliau – NKŽ) gauti. Tai – pirmoji Jūsų teikiama paraiška NKŽ gauti. Sveikiname!
Pirmiausia džiaugiamės, kad jau įgyvendinote 1 projektą ir kaupiate tarptautinių virtualaus bendradarbiavimo projektų patirtį. Ačiū Jums. Vertinant Jūsų asmeninį indėlį Jums taikomi pradedančio projektų vadovo veiklos vertinimo kriterijais.
Įvertinę projekto TwinSpace (toliau – TwSp) ir NKŽ paraiškos turinį, teikime projekto įgyvendinimo analizę ir pasiūlymus pagal projekto veiklos kokybės vertinimo sritis:
- Pedagoginis inovatyvumas ir kūrybiškumas.Tarptautiniai virtualaus bendradarbiavimo projektai turi pagrindinį tikslą – sudaryti sąlygas mokiniams ir mokytojams bendradarbiauti virtualioje aplinkoje. Jūsų projekto idėjos ir veiklos - inovatyvios ir prasmingos, tačiau Twinspace dienoraščio įrašai iš dalies atskleidžia partnerių veiklą virtualioje erdvėje. Projekto uždaviniai aiškūs, konkretūs, pasiekiami ir pamatuojami.
- Integravimas. Projekto veiklas integravote į menines (dailės, muzikos, šokio) veiklas. NKŽ paraiškoje teigiate, kad „projektas buvo integruotas užsienio kalbų ir kitų dalykų pamokose, vestos integruotos pamokos popietės, susitikimai su VDU Erasmus ir nuolatinių tarptautinių studijų studentais Netradicinės užsienio kalbų ir kitų dalykų pamokos, valandėlės, popietės – virtualūs susitikimai su VDU Erasmus ir tarptautinių nuolatinių studijų studentais iš užsienio universitetų“ Puiku. Virtualioje bendradarbiavimo aplinkoje neradome jūsų sukurtus puslapių, kuriuose atsispindėtų projekto mokinių integracinės veiklos.
- Bendradarbiavimas. Bendradarbiavimas virtualioje erdvėje –tobulintina Jūsų projekto sritis. NKŽ paraiškoje teigiate, kad „gerąja patirtimi su Kauno r. Karmėlavos Balio Buračo gimnazijos ir Kauno r. Garliavos Juozo Lukšos gimnazijos mokytojomis naudojantis Google clasroom programa.“ Twinspace‘e vertintojas įžvelgė daugiau rezultatų pateikimą nei bendradarbiavimą virtualioje erdvėje.
- IKT naudojimas Twinspace aplinkoje sunku identifikuoti Jūsų sukurtus puslapius. Tačiau 91 įkelta nuotrauka įrodo jūsų veiklas projekte. Džiaugiamės, kad stengiatės išnaudoti Google įrankius. Rekomenduojame aktyviau pasinaudoti Twinspace teikiamomis galimybėmis: kuri puslapius, diskutuoti forume ir kt.
- Rezultatai, refleksija, poveikis.NKŽ paraiškoje vertintojas rado Jūsų projekto veiklų neformalų kokybinį įsivertinimą. Rekomenduojame panaudoti Twinspace įrankius rezultatų poveikio matavimui. Plati projekto sklaida: seminarai, konferencijos ir pan. Puiku.
Jūs dalyvavote projekte, kuriame dauguma veiklų įgyvendintos tinkamai. Ačiū. Surinkus pakankamą balų skaičių, Jums suteikiamas NKŽ už projektą „Tarpkultūrinės komunikacijos įgūdžių tobulinimas ir jų integravimas užsienio kalbų ir kitų dalykų pamokose /world universities to schools“. Sveikiname!
Nuoširdžiai dėkojame, kad vykdote tarptautinio virtualaus bendradarbiavimo projekto „eTwinning“ projektus. Linkime Jums ilgos ir produktyvios draugystės su programa!
Pagarbiai,
tarptautinio virtualaus bendradarbiavimo
projekto „eTwinning“ komanda
NACIONALINIAI eTWINING APDOVANOJIMAI 2021
Rugpjūčio 25 dieną VU Kairėnų botanikos sode Švietimo mainų paramos fondo organizuojamų kasmetinių programos „eTwinning“ apdovanojimų ceremonijoje buvo įteiktas Nacionalinis kokybės ženklelis gimnazijos socialinei pedagogei Sandrai Virbukienei už 2020-2021 m. m. vykdytas veiklas kartu su partneriais iš Kauno miesto ir rajono mokyklų eTwining projekte "Tarpkultūrinės komunikacijos įgūdžių tobulinimas ir jų integravimas užsienio kalbų bei kitų dalykų pamokose". Renginyje tarp 150 dalyvių - vykdyto projekto koordinatorės Kauno r. Garliavos Juozo Lukšos gimnazijos anglų kalbos mokytoja metodininkė Kristina Grigaitė - Bliūmienė, l/d "Linelis" direktorė dr. Asta Tamušauskaitė, partnerė iš KTU Vaižganto progimnazijos mokytoja Jūratė Valančauskiene ir gimnazijos direktorius Ričardas Saltonas.
Dėkoju mokytojoms Eglei Simonaitienei, Eglei Linkevičiūtei, Ingridai Subačienei, Danguolei Gudžiuvienei už bendradarbiavimą vykdant projektą.
Projekto koordinatorė gimnazijoje Laimutė Litvinskienė
PAVASARIO BELAUKIANT
- Smulkiau
- Kategorija: Nepriskirtas
- Paskelbta: 2021 m. balandžio 1 d., Ketvirtadienis 19:07
- Autorius Super User
- Peržiūros: 6101
SVEIKINIMAS LIETUVAI
- Smulkiau
- Kategorija: Nepriskirtas
- Paskelbta: 2021 m. vasario 15 d., Pirmadienis 13:44
- Autorius Super User
- Peržiūros: 7997
- Smulkiau
- Kategorija: Nepriskirtas
- Paskelbta: 2021 m. sausio 17 d., Sekmadienis 21:38
- Autorius Super User
- Peržiūros: 10484
ETWINNING PROJEKTAS „TARPKULTŪRINĖS KOMUNIKACIJOS ĮGŪDŽIŲ TOBULINIMAS IR JŲ INTEGRAVIMAS UŽSIENIO KALBŲ IR KITŲ DALYKŲ PAMOKOSE“
Projektas „Tarpkultūrinės komunikacijos įgūdžių tobulinimas ir jų integravimas užsienio kalbų ir kitų dalykų pamokose“ ir projekto pristatymo filmas įvertinti Europos komisijos organizuotos tarptautinės konferencijos „Europos kalbų dienos 2020“ sertifikatu – CERTIFICATE OF PARTICIPATION Online conference on Education begins with language – a comprehensive approach to the teaching and learning of language.
2020-09-28 vykusioje vaizdo konferencijoje „Europos kalbų dienos 2020“ buvo demonstruojami Europos kalbų konkurso projektai. Minėtas eTwinning projektas tarptautinėje konferencijoje buvo vienintelis atstovavęs Lietuvą. Jame dalyvauja daugiau kaip 100 narių iš Lietuvos ir kitų Europos šalių darželių, mokyklų, gimnazijų, progimnazijų bei Vytauto Didžiojo universiteto, per metus pelnė 2 kokybės ženklelius.
Nuo lapkričio mėnesio į šį projektą įsitraukė ir Čekiškės Prano Dovydaičio gimnazija. Mokytojos Laimutė Litvinskienė, Eglė Simonaitienė, Eglė Linkevičiūtė, Danguolė Gudžiuvienė ir 7 klasės mokinės Ieva Dimaitė bei Gabrielė Zavadzkytė lapkričio 23 d. dalyvavo renginyje - tarptautinė praktinė nuotolinė mokytojų ir mokinių konferencijoje - BALTŲ IR KITŲ TAUTŲ ŽENKLAI ETNOKULTŪROJE. Konferencijoje pristatytas mokytojų video pranešimas „Saulės motyvas puošyboje“ ir mokinių kūrybinis darbas „Rėdos ratas“.
Veiklos gimnazijoje
Diena |
Valanda |
Renginio pavadinimas |
Atsakingas/partneriai |
11-23 |
15-18 |
Tarptautinė konferencija „Baltų ir kitų tautų ženklai etnokultūroje“ |
K. Grigaitė-Bliūmienė L. Litvinskienė E. Simonaitienė D. Gudžiuvienė E. Linkevičiūtė S. Virbukienė |
12-21/31 |
8-18 |
Kalėdinis paštas |
D. Gudžiuvienė S. Virbukienė L. Litvinskienė |
12-14/31 |
8-18 |
Angelų paroda |
J. Vyšniauskienė |
01- 10/30 |
|
Edukacijos diena |
S. Virbukienė L. Litvinskienė |
Diena |
Valanda |
Renginio pavadinimas |
Atsakingas |
Vasario 16 |
9-15 |
UŽGAVĖNIŲ ŠĖLSMAS (kaukių gamyba, tautosakos rinkimas, video kūrimas) |
D. Gudžiuvienė, L. Litvinskienė, S. Virbukienė, 7 klasės mokiniai |
Vasario mėn. |
|
D. Gudžiuvienė, L. Litvinskienė, S. Virbukienė, 7 klasės mokiniai |
|
8-11 |
9 |
PRISIJUNGUSI LIETUVA. SAUGESNIO INTERNETO SAVAITĖ 2021 |
L. Litvinskienė I. Subačienė, 6 klasės mokiniai |
Kovo 21 |
13 |
|
L. Litvinskienė, 6 klasės mokiniai |
Balandis |
ŽEMĖS MĖNUO. Garliavos Juozo Lukšos gimnazijos mokinės video apie Kayapo gentį. |
L. Litvinskienė, K. Grigaitė-Bliumienė |
|
Gegužės 18 |
9.50 |
Atvira pamoka „ŠVENTĖS KITAIP SU PULKIT GUPTA“ I ir II g klasėse |
L. Litvinskienė, S. Virbulienė, D. Bradūnienė, K. Grigaitė-Bliumienė |
Birželio 1 |
9.50 |
|
L. Litvinskienė, E. Linkevičiūtė, K. Grigaitė-Bliumienė |
ETWINING PROJEKTAS ,,LAISVĖS KOVOTOJAI IR JŲ SLAPYVARDŽIŲ KILMĖ“
Projekto tikslas – ištirti laisvės kovotojų/partizanų istoriją Europos šalyse ir jų slapyvardžių kilmę per toleranciją didvyriams.
Partneriai - Lietuva, Rumunija, Lenkija, Kroatija, Italija, Moldova
Anglų kalba
Mokinių amžius 14-18 metų
Dalykai – kalbos, pilietiškumas, istorija, IKT
Filosofija – tolerancija kitoms kultūroms
DARBO EIGA:
2021 03 Partnerių paieška ir idėjų paieškos
2021 04 Mokytojų prisistatymas
2021 05 Interneto įrankių apklausa tarp mokytojų, siekiant išsiaiškinti norimas veiklas
2021 06 Studentų supažindinimas su eTwining erdve
2021 09 Projekto logotipo rinkimai, mokinių ir mokytojų avatarų sistema, supažindinimas su interneto sauga
2021 10 - 11 Mokinių miestų, mokyklų pristatymas ir laisvės kovotojų slapyvardžių kilmės apklausa
2021 12 - 2022 02 - el. eilėraščių knyga apie laisvės kovotojų slapyvardžius
2022 03- 2022 04 - Laisvės kovotojų mylimų žmonių vaizdo įrašas
2022 05 – Tarptautinė mokytojų ir mokinių konferencija
TIKĖTINI REZULTATAI:
- apklausa apie laisvės kovotojus/partizanus šalyse;
- vaizdo klipas apie pirmųjų laisvės kovotojų mylimus žmones su muzikos takeliu;
- Instagram puslapis;
-Tarptautinė eTwining konferencija, skirta laisvės kovotojų istorijos sklaidai pasauliui;
- anglų kalbos įgūdžių lavinimas;
- tarpkultūrinio bendravimo įgūdžių plėtojimas;
- ugdysis toleranciją kitoms kultūroms.
- nacionalinių ir tarptautinių istorijos žinių plėtojimas
- IKT taikymas
Projekto darbo grupė gimnazijoje:
Emilis Ročka, Saulius Žuklevičius III g. kl. Goda Tovtkevičiūtė, Andrius Abraitis, Skaistė Navasaitytė, Rolandas Kryževičius, Greta Dabušinskaitė, Eimantas Meiliūnas, Aidrija Kazakevičiūtė, Mantas Dovidaitis II g. kl.
Mokytojai: Laimutė Litvinskienė, Eglė Linkevičiūtė ir soc. pedagogė Sandra Virbukienė
Projekto logotipas
1 tema. Mokinių interviu apie prof. Praną Dovydaitį.
2 tema. Partizano Liongino Baliukevičiaus-Dzūko dienoraščio ištrauka (vaizdo įrašas).
3 tema. Tarptautinė konferencija „Kelias į laisvę“, 2022-05-31 Pranešimas „XX amžiaus Čekiškės valsčiaus savanoriai“
ETWINING PROJEKTO „MAKE IT HAPPEN: OUR NATURE OUR FUTURE“ VEIKLOS VASARIO MĖNESĮ
Vasarį vyko paskutinės projekto „MAKE IT HAPPEN: OUR NATURE OUR FUTURE“ veiklos. Trylika mokytojų atsakė į apklausą, o rezultatai parodė, kad jie gerai supranta klimato kaitos poveikį ir būtinybę saugoti aplinką bei gyventi tvariau. Susipažinę su tvariais pasauliniais tikslais ir mano, kad, deja, mes esame didžiausia grėsmė mūsų išlikimui šioje planetoje. Siekdami sumažinti aplinkos problemas ir užkirsti kelią klimato kaitai bei visuotiniam atšilimui, III g. klasės mokiniai atsakė į anketos klausimus ir pasidalino gimnazijos aplinkos vaizdais.
https://www.storyjumper.com/book/read/124173572/61ffc8c94b10f#page/44 Į mokinių apklausą atsakė 103 projekto dalyviai. Apklausos rezultatai rodo, kad dalyvavę įvairiose veiklose geriau suvokiame klimato kaitos poveikį planetai. Mokiniai išmoko vadovautis tvaresniu gyvenimo būdu ir gerbti bei saugoti biologinę įvairovę. https://app.emaze.com/@ALROZOLQI/make-it-happen-our-nature-our-future
SAUSIO MĖNESIO VEIKLOS „ETWINING“ PROJEKTE
Parengtas naujųjų metų kalendorius, siekiant didinti informuotumą apie darnaus vystymosi tikslus, reklamuoti ir skleisti savo projektą. https://youtu.be/w5i2DboiPAk
eTwinning 2022 tema - „Mūsų ateitis graži, tvari, kartu“. Šį sakinį mes parašėme su savo žymėmis. Kiekviena komanda prie žymelės turėjo pridėti šio sakinio raidę ir vieno iš tvaraus vystymosi tikslų logotipą. Visos komandos užpildė savo žymes, turime labai gražų bendrą produktą. https://youtu.be/4-sZb7WkSZE
Darnaus vystymosi tikslai (SDG), kitaip dar vadinami pasauliniais tikslais, yra visuotinis raginimas imtis veiksmų siekiant panaikinti skurdą, apsaugoti mūsų planetą ir užtikrinti, kad visi žmonės gyventų taikoje ir klestėdami. Apsaugoti savo planetą – vieną iš tvaraus vystymosi tikslų.
Viena iš šių priemonių – sumažinti vandens ir anglies pėdsaką. Gimnazijos dviejų komandų mokiniai apskaičiavo savo anglies ir vandens pėdsakus, kūrė infografiją ir užfiksavo savo sprendimus, kaip sumažinti CO2 emisiją ir vandens naudojimą, tada užfiksavo savo sprendimus, susikūrė asmeninius avatarus ir galiausiai viską įkėlė į padletų lentą ir į „Anglies ir vandens pėdsaką mažinančių sprendimų e. knygą“
Saulius Žuklevičius, III g. klasė
ETWINING PROJEKTO „MAKE IT HAPPEN: OUR NATURE OUR FUTURE“ VEIKLOS GRUODŽIO MĖNESĮ
III g kl. mokiniai apsikeitė kalėdiniais sveikinimais su Turkijos (Gabija, Emilis, Arnoldas https://youtu.be/hKIf2Q2alac https://youtu.be/vjOztJ0pqKo ) ir Ispanijos (Kotryna, Saulius, Augustė https://youtu.be/NIAYoTfxshc https://youtu.be/lJhfLQEpKGY) projekto dalyviais. Viso projekto komandos kūrė bendrą kalėdinę dainą. Pristatė interviu apie gamtosaugą su anglų kalbos mokytoja Egle Linkevičiūte (Team 2: students from Čekiškė Pranas Dovydaitis Gymnasium interview their teacher about SDG https://youtu.be/Fh3jSkpivuY) ir socialine pedagoge Sandra Virbukiene (Team 1: students from Čekiškė Pranas Dovydaitis Gymnasium interview their teacher about SDG https://youtu.be/8sGDTBjDCDY) Projekto organizatorių pateikta veiklų apžvalga: https://youtu.be/lJhfLQEpKGY
PROJEKTO „MAKE IT HAPPEN: OUR NATURE OUR FUTURE“ VEIKLOS LAPKRIČIO MĖNESĮ
Antra grupė: Kotryna, Augustė ir Saulius, III g klasė.
Tema – „Water is Life (Vanduo yra gyvybė)“
Lapkričio 1-4 dienomis rašė savo nuomonę, kaip galima išsaugoti vandenį ir jungės į susitikimą, kurio metu kalbėjo apie darnaus vystymosi tikslus bei dalyvavo Kahoot viktorinoje. Džiaugiamės, kad I vietą laimėjo KOTRYNA, o SAULIUS užėmė III vietą.
Lapkričio 5-10 dienomis kūrė infografiką apie vandenį.
Lapkričio 11-19 kūrė prezentacijas apie vandens taršą mūsų gyvenamojoje aplinkoje bei Canva programoje išsirinkę vieną 6, 14 arba 15 darnaus vystymosi tikslą turėjo jį aprašyti. Aprašymai e-knygoje: Nuoroda
Lapkričio 20-25 kūrė klausimus Kahoot'ui. 25 dieną įvyko antros temos baigiamasis susitikimas Zoom platformoje, kurio metu aptarė visas nuveiktas šio mėnesio veiklas bei dalyvavo Kahoot
viktorinoje. Sveikiname SAULIŲ, užėmusį II vietą.
Parengta e-knyga: Nuoroda
TARPTAUTINIS eTWINNING PROJEKTAS ,,NETIPINĖ APLINKA – VAIKŲ KŪRYBIŠKUMO PLĖTOTĖ“
Mūsų gimnazija dalyvauja tarptautiniame eTwinning projekte „Netipinė aplinka - vaikų kūrybiškumo plėtotė“. Projekto tikslas – įgalinti vaikų kūrybiškumą netipinėse aplinkose. Netipinės, netradicinės aplinkos skatina vaikus veikti netradiciškai. Šios veiklos stimuliuoja vaikų kūrybiškumą. Veiklos, kurios įgalina pedagogus taikyti/pritaikyti netradicinius metodus. Dalyvavimas tarptautiniame eTwinning projekte „Netipinė aplinka – vaikų kūrybiškumo plėtotė“ paskatino ieškoti netipinių ugdymo(si) ir mokymosi aplinkų įstaigoje ir įstaigos kieme.
Nuo spalio iki lapkričio mėnesio paskutinių dienų priešmokyklinė - mišri „Peliukų“ grupė vykdė netipines veiklas. Vienos pirmųjų veiklų buvo tapybos veiklos „Spalvomis trykštantys rudeniniai lapai“ (netipiškai – suliejome spalvas mirkydami pamargintus lapelius vandenyje), "Rudeniniai lapai" (sukurti meniškų darbelių mums padėjo netipinės priemonės: magnetas ir sąvaržėlė). Buvo tikrai nelengva, ne iškart pavyko, bet geros nuotaikos netrūko. Veiklų metu buvo didelis džiaugsmas vaikams stebėti, kiek atspalvių gaunasi. Naudojomės ir netipinėmis priemonėmis, skirtomis skaičiavimo įgūdžiams lavinti "Kaštoninis Eifelio bokštas". Ne tik šios priemonės pagalba skaičiuoti, bet ir ją tyrinėti labai smagu ir smalsu. Dalyvavome programoje „Tinkami valgymo įpročiai ir naudojimasis stalo įrankiais“ gimnazijos technologijų kabinete su mokytoja D. Gudžiuviene. Praktinių užsiėmimų metu supratome, kad geros manieros prie stalo iš tiesų yra pagarbos kitiems išraiška. Dalyvavome pasaulyje populiarioje socialinėje iniciatyvoje pagal „Jerusalema“. Šios iniciatyvos tęsimu ugdomas vaikų ir suaugusiųjų bendruomeniškumas, bendro tikslo siekimas siekiant sumažinti atskirtį, kadangi dėl pasaulinės COVID-19 pandemijos didėja atskirtis, depresija ir auga savižudybių skaičius. Taigi, šį iššūkį priėmėm kūrybiškai, improvizuojant, įtraukiant naujus judesius, žingsnelius, su gera nuotaika, o svarbiausia – besišypsant. Siektinas tikslas - susivienyti per šokį siekiant atspindėti dėl COVID-19 nuotolinio mokymosi ir kitas su pasauline pandemija susijusias realijas – pavyko puikiai. O susitikimas Zoom platformoje su Kauno apskr. VPK Kelių policijos pareigūnais nuotolinės pamokėlės „Būk atidus kelyje“ metu lengviau įsiminė vaikai, kaip svarbu laikytis kelių eismo taisyklių, kaip saugiai nukeliauti į mokyklą, svarbiausių kelio ženklų reikšmes ir atšvaitų svarbą.
Dalyvaujant tarptautiniame eTwinning projekte “Netipinė aplinka – vaikų kūrybiškumo plėtotė“ buvo sukurta aplinka, parinktos priemonės, kurios nukreipė vaikus kūrybiškai mąstyti ir veikti. Veiklose taikytos netradicinės ugdymosi formos, skatinančios mokymosi motyvaciją. O netradicinės aplinkos elementų ieškojimas ir panaudojimas veiklose skatino vaikus į procesą pažiūrėti per patyriminį veiksmą, siekiantį mokymąsi per patirtį ir iš savo patirties – tyrinėjant visomis juslėmis.
Priešmokyklinės ugdymo grupės mokytoja Daiva Aleknienė
TARPTAUTINĖ NUOTOLINĖ KONFERENCIJA „ĮTRAUKIOJO UGDYMO ĮGALINIMAS PER MOKYMĄSI KOMANDOJE“
Lapkričio 25 d. vyko tarptautinė nuotolinė konferencija „Įtraukiojo ugdymo įgalinimas per mokymąsi komandoje“, pagal tarptautinį e Twinning projektą „Tarpkultūrinės komunikacijos įgūdžių tobulinimas ir jų integravimas užsienio kalbų ir kitų dalykų pamokose“/“World Universities to Schools“, kuris yra pelnęs 8 kokybės ženklelius, tapęs Europos kalbų ženklo 2020 laureatu. Projekto partneriai – per 50 įstaigų – ikimokyklinio, pradinio ugdymo, pagrindinio ugdymo, meno, įtraukaus ugdymo ir bendrojo ugdymo mokyklų.
Konferencijoje pranešimus skaitė darželių, progimnazijų ir gimnazijų mokytojai, projekto „MAKE IT HAPPEN: ONOF“ partnerė Meryem Haciman iš Turkijos, VDU ir VU tarptautinių studijų studentai iš Kinijos, Azerbaidžano, Nepalo, Malaizijos, Kipro, Serbijos ir Maroko. Akademinės bendruomenės vardu apie įtraukųjį ugdymą pranešimus skaitė Dr. A.Tamušauskaitė, Kauno l/d “Linelis“ direktorė, „Įtraukiojo ugdymo įgalinimas ikimokyklinėje /priešmokyklinėje įstaigoje per projektinę veiklą“; Dr. T. R. Smith, VDU UKI lektorė, JAV "Komandų, kalbančių įvairiomis kalbomis, sudarymas siekiant motyvuoti besimokančius daugiakalbėje auditorijoje”. Dr. T.Ringailienė, VDU UKI direktorė, “Tarpkultūrinių ir daugiakalbystės įgūdžių lavinimas lietuvių kalbos kaip užsienio paskaitose”. Dokt. K. Grigaitė-Bliūmienė, LSU, KTU Vaižganto progimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui, „Įtraukiojo mokymo/si įgalinimas per vertybinių nuostatų formavimą tinklaveikoje tarp VDU užsienio studentų ir mokyklų projektų narių".
Mūsų gimnazijai atstovavusios socialinė pedagogė Sandra Virbukienė ir lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Laimutė Litvinskienė skaitė pranešimą „Gimnazijos 6, 7 ir 10 klasių
mokinių tarpkultūrinės kompetencijos ugdymas etntokultūra tinklaveikoje su mokyklomis”
Paskutinis projekto renginys įvyko. Laukia nauji iššūkiai.
ETWINING PROJEKTAS “ĮGYVENDINK: MŪSŲ GAMTA – MŪSŲ ATEITIS“ (MAKE IT HAPPEN: OUR NATURE OUR FUTURE)
Industrializacija ir urbanizacija sukelia sparčius pasaulio pokyčius, kuriuos sukelia žmonės. Buvo pastebėta, kad šis pokytis iš pradžių prisidėjo prie žmonių gerovės didėjimo, tačiau laikui bėgant padarė didelę žalą pasaulio ekologinei sistemai. Siekiant pašalinti industrializacijos ir urbanizacijos sukeltas ekologines problemas, pasiūlytas tvarios plėtros modelis. Darnaus vystymosi samprata visuotinai pripažįstama kaip aplinkos, žmonių ir ekonomikos derinimas ir imamasi gamtos nekenkiančio vystymosi požiūrio.
Nuo šių metų spalio mėnesio III g klasės mokiniai įsitraukė į eTwining projekto „Įgyvendink: mūsų gamta – mūsų ateitis“ veiklas. S. Žuklevičius programėle canvas sukūrė gimnazijos mokinių komandos logotipą, kurį kartu su video apie Čekiškę įkėlėme į twinspace pristatydami dalyvių komandą. III gimnazijos klasės mokiniai rašė esė apie savo gyvenamosios vietovės gamtosaugos problemas lietuvių ir anglų kalbomis. Aktyviai dalyvavo kodų savaitėje EUROPE CODE WEEK 2021: programėle pixel art parašytų esė pavadinimams sukūrė kodus ir 10 mokinių gavo sertifikatus. Jau suplanuotos ir pradėtos vykdyti lapkričio mėnesio veiklos.
Tikimės, kad projekto veiklos leis mokiniams geriau suprasti darnaus vystymosi sampratą ir, manoma, kad tai kurs mokinių ekologinį sąmoningumą.
Projekto koordinatorės S. Virbukienė ir L. Litvinskienė
NACIONALINIAI eTWINING APDOVANOJIMAI 2021
Rugpjūčio 25 dieną VU Kairėnų botanikos sode Švietimo mainų paramos fondo organizuojamų kasmetinių programos „eTwinning“ apdovanojimų ceremonijoje buvo įteiktas Nacionalinis kokybės ženklelis gimnazijos socialinei pedagogei Sandrai Virbukienei už 2020-2021 m. m. vykdytas veiklas kartu su partneriais iš Kauno miesto ir rajono mokyklų eTwining projekte "Tarpkultūrinės komunikacijos įgūdžių tobulinimas ir jų integravimas užsienio kalbų bei kitų dalykų pamokose". Renginyje tarp 150 dalyvių - vykdyto projekto koordinatorės Kauno r. Garliavos Juozo Lukšos gimnazijos anglų kalbos mokytoja metodininkė Kristina Grigaitė - Bliūmienė, l/d "Linelis" direktorė dr. Asta Tamušauskaitė, partnerė iš KTU Vaižganto progimnazijos mokytoja Jūratė Valančauskiene ir gimnazijos direktorius Ričardas Saltonas.
Dėkoju mokytojoms Eglei Simonaitienei, Eglei Linkevičiūtei, Ingridai Subačienei, Danguolei Gudžiuvienei už bendradarbiavimą vykdant projektą.
Projekto koordinatorė gimnazijoje Laimutė Litvinskienė
Nupirktų 5–8 kl. mokymo priemonių ir įrangos sąrašas
- Smulkiau
- Kategorija: Nepriskirtas
- Paskelbta: 2021 m. sausio 17 d., Sekmadienis 21:15
- Autorius Super User
- Peržiūros: 10004
Projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“
Nupirktų 5–8 kl. mokymo priemonių ir įrangos sąrašas
Eil.Nr. |
Mokymo priemonės ir įranga |
Pristatymas mokykloms 2019 m. kovo mėn.: |
|
1 |
Mechanikos rinkinys |
2 |
Skirtingo medžiagų tankio kūnų rinkinys |
3 |
Magnetų rinkinys |
4 |
Plokštelių rinkinys magnetizmui demonstruoti |
5 |
Kompasas |
6 |
Geometrinės optikos rinkinys |
7 |
Mokomasis elektronikos rinkinys |
8 |
Multimetras |
9 |
Jungiamųjų laidų rinkinys |
10 |
Maketavimo rinkinys |
11 |
Mikrovaldiklių mokomasis rinkinys |
12 |
Vandens parametrų tyrimo juostelių rinkinys |
13 |
Skaitmeninis vandens kietumo matuoklis |
14 |
Fosfatų jonų kiekio vandenyje nustatymo rinkinys |
15 |
pH juostelių ritinys |
16 |
Plastikinių mėgintuvėlių rinkinys |
17 |
Petri lėkštelių rinkinys |
18 |
Mėgintuvėlių rinkinys |
19 |
Mėgintuvėlių kamščių rinkinys |
20 |
Dujų rinkimo priemonių rinkinys |
21 |
Stiklinių rinkinys |
22 |
Pastero pipečių rinkinys |
23 |
Termometras |
24 |
Filtravimo popierius |
25 |
Plovimo butelis |
26 |
Svarstyklės |
27 |
Deginimo šaukštelis |
28 |
Tinklelis virš degiklio |
29 |
Kaitinimo plytelė |
30 |
Greitpuodžio rinkinys |
31 |
Anglies dioksido (CO2) dujų jutiklis |
32 |
pH jutiklis |
33 |
Temperatūros jutiklis |
34 |
Dėžių rinkinys |
Pristatymas mokykloms 2019 m. (II pusmetis): |
|
35 |
Izopropanolis (2-propanolis) |
36 |
Metileno mėlis |
37 |
Agar-agaras |
38 |
LB terpė |
39 |
Drigalskio mentelė |
40 |
Preparavimo įrankių rinkinys |
41 |
Lupa |
42 |
Rankinis skaitmeninis mikroskopas |
43 |
Mokyklinis mikroskopas |
44 |
Mikroskopas |
45 |
Optikos priežiūros reikmenų rinkinys |
46 |
Dengiamųjų stikliukų rinkinys |
47 |
Objektinių stikliukų rinkinys |
48 |
Mikroskopinių preparatų rinkinys |
1-4 kl. nupirktų mokymo priemonių ir įrangos sąrašas
- Smulkiau
- Kategorija: Nepriskirtas
- Paskelbta: 2021 m. sausio 17 d., Sekmadienis 21:15
- Autorius Super User
- Peržiūros: 9889
Projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“
1-4 kl. nupirktų mokymo priemonių ir įrangos sąrašas
2018 m.
Eil. Nr. |
Mokymo priemonės/įrangos pavadinimas |
|
Laboratoriniai indai |
1 |
Žemų stiklinių rinkinys |
2 |
Matavimo indas |
3 |
Matavimo cilindrų rinkinys |
4 |
Matavimo cilindras |
5 |
Pastero pipečių (50 vnt.) komplektas |
6 |
Petri lėkštelių rinkinys |
7 |
Petri lėkštelių (20 vnt.) komplektas |
8 |
Filtravimo popierius |
9 |
Kūginiai piltuvėliai |
10 |
Vonelė |
11 |
Garinimo lėkštelė |
12 |
Erlenmejerio kolbų komplektas |
13 |
Erlenmejerio kolbų kamščių rinkinių komplektas |
14 |
Silikoninė žarnelė |
15 |
Kaitinimo priemonių rinkinys |
16 |
Termometras (oro temperatūrai matuoti) |
17 |
Termometras (kūno temperatūrai matuoti) |
18 |
Termometras (skysčių temperatūrai matuoti) |
19 |
Skaitmeninis termometras (skysčiams, maistui) |
20 |
Maišymo lazdelių komplektas |
21 |
Mėgintuvėlių su užsukamais kamščiais komplektas |
22 |
Mėgintuvėlių komplektas |
23 |
Mėgintuvėlių laikiklių - segtukų komplektas |
24 |
Mėgintuvėlių stovelis |
25 |
|
26 |
Švirkštų komplektas |
27 |
|
Gamtos pažinimo mokymo priemonės |
|
28 |
Lupa |
29 |
Mokyklinis mikroskopas |
30 |
Objektinių stikliukų rinkinys |
31 |
Dengiamųjų stikliukų rinkinys |
32 |
Preparavimo rinkinys |
33 |
Rankinis skaitmeninis mikroskopas |
34 |
Tinklelis vabzdžiams gaudyti |
35 |
Gamtos tyrinėjimo rinkinys |
36 |
Žiūronai |
37 |
Naudingų iškasenų rinkinys |
38 |
Matavimo juosta |
39 |
Chronometras |
40 |
Atstumų matavimo ratas |
41 |
Kompasas |
Fizikos mokymo priemonės |
|
42 |
Laboratorinis stovas |
43 |
Rinkinys mechanikos bandymams atlikti |
44 |
Veidrodis |
45 |
Optikos rinkinys |
46 |
Magnetų ir metalinių plokštelių rinkinys |
47 |
Elektros grandinės rinkinys |
48 |
Medinių kubelių rinkinys |
Buitinė įranga |
|
49 |
Virtuvinės svarstyklės |
50 |
Spyruoklinės svarstyklės |
51 |
Buitinės svarstyklės |
52 |
Žibintuvėlis |
53 |
Mini meteo stotelė |
54 |
Puodas |
55 |
Šaldiklis |
56 |
Elektrinė viryklė |
57 |
Mokymo priemonių saugojimo/transportavimo dėžės |