Karjeros centras

Karjeros centras

Biblioteka

Biblioteka

Valgykla

Valgykla

Projektinė veikla

Vykdomi projektai

Teisinė informacija

Teisės aktai

Nuorodos

Nuorodos

Prisijungti



Ieškoti

Statistika

OS : Linux m
PHP : 5.3.3
MySQL : 5.0.95
Laikas : 09:32
Caching : Išjungta
GZIP : Išjungta
Nariai : 3
Turinys : 1091
Nuorodos : 7
Turinio peržiūrėjimai : 1942063
Designed by:
Čekiškės Prano Dovydaičio gimnazija

SUSITIKIMAS SU „MISIJOS SIBIRAS’19“ DALYVIU AUGUSTU KIŠONU
Ketvirtadienis, 2019 Lapkritis 07 17:07
 

Gimnazijoje lankėsi „Misija Sibiras’19“ dalyvis Augustas Kišonas. Jis pristatė ekspedicijoje nuveiktus darbus ir dalinosi savo asmeninėmis patirtimis. Šiemet į Kazachstaną išvyko 16 ekspedicijos dalyvių. 10 dienų – tiek truko komandos misija Karagandos apylinkėse: Dolinkoje, Karabase, Spaske, Prostornoje, Ekibastūze. Ekspedicija į Kazachstaną vyko antrus metus iš eilės ir ši lokacija lietuviams yra taip pat svarbi, nes, skirtingais duomenimis, Kazachstano lageriuose kalėjo nuo 20 iki 80 tūkst. lietuvių. Susitikimas su šių metų misijos dalyviu buvo jautri, gyva pilietinio ugdymo ir patriotiškumo pamoka.

Laura Simonaitytė III g kl.


LAST_UPDATED2
 
PILIETIŠKUMO PAMOKA GARLIAVOJE
Ketvirtadienis, 2019 Lapkritis 07 17:05


     
 Lapkričio 5 d. 12.00 val. Garliavos sporto ir kultūros centro pagrindinėje salėje mūsų  gimnazijos 6 ir 7 klasių mokiniai dalyvavo vaidybinio filmo ,,Tarp pilkų debesų“ peržiūroje. Apie filme užfiksuotus epizodus ir neišgalvotus jų istorijas savo mintimis dalijosi 1941 m. tremtį išgyvenusi moteris – Irena Saulutė  Valaitytė – Špakauskienė, tada dar buvusi tik jauna mergaitė. Jos pasakojimai ir liudijimai pradžioje davė pagrindą šios neišgalvotos istorijos aprašymui knygoje ,,Tarp pilkų debesų“, o vėliau ir vaizdinių atkūrimui to paties pavadinimo kino juostoje. Skaudžių įvykių liudininkei šiandien jau 91 metai, o ji ir toliau nenuilstamai skleidžia savo minčių tiesą, dalijasi savo prisiminimais, Lietuvos buities muziejuje Rumšiškėse veda ekskursijas apie lietuvių tremtį į Sibirą bei kitus atšiaurius Sovietų Sąjungos kraštus.

           Ieva Dimaitė, 6 klasė


LAST_UPDATED2
 
KULTŪROS PASAS. EDUKACINĖS DIRBTUVĖS „POPIERIAUS RESTAURAVIMAS“
Antradienis, 2019 Lapkritis 05 14:54
 

Edukaciją sudarė dvi dalys. Užsiėmimo pradžioje supažindinome su knygų istorija, spausdinimo pradžia ir iššūkiais, senųjų leidinių įrišimo ypatumais bei turėjome galimybę pamatyti pirmųjų spausdintų knygų (inkunabulų) originalus. Susipažinome su restauratoriaus profesija, jo darbo ypatumais ir naudojamomis priemonėmis. Antroje užsiėmimo dalyje patys trumpam tapome restauratoriais ir su profesionaliomis restauravimui skirtomis priemonėmis prevenciškai konservavome suplyšusį popierių – bandėme sustabdyti tolimesnį jo irimą. 

Tokia edukacija skatina būti atidžius knygai, suvokti jos vertę ir saugojimo svarbą.

Gabrielė Zavadzkytė, 6 klasės mokinė


 
KULTŪROS PASAS. „BAUSTI NEGALIMA PASIGAILĖTI: PAŽINK IR PATIRK“
Antradienis, 2019 Lapkritis 05 14:55
 

Lietuvos švietimo muziejuje edukacijos metu žaismingai pristatytos Lietuvos mokyklose taikytos auklėjimo ir drausminimo priemonės (bausmės). Edukacijos vadovė pasakojo istorijas, kaip neklusnūs vaikai buvo auklėjami ir drausminami lietuviškose mokyklose: anuomet vaikų elgesiui keisti buvo naudojamos rykštės, XIX a. siekiant surusinti lietuvių tautą valstybinėse mokyklose naudotos bausmės lentelės (pakutnicos), o slaptojoje mokykloje daraktorius neklusnius vaikus klupdė ant žirnių.

Autentiškos auklėjimo priemonės ir atkurta mokyklinė aplinka (pvz., XIX a. rusiškoji valdiška mokykla) leido pajusti to meto mokyklos dvasią ir nuotaiką.

Mantas Orentas, 6 klasė


 
Antradienis, 2019 Spalis 29 13:31
ERASMUS + KA1 PROJEKTAS „POZITYVUS ŠVIETIMAS UGDYMO(SI) REZULTATAMS“

Kauno rajono Čekiškės Prano Dovydaičio gimnazijos komanda dalyvauja Erasmus + KA1 projekte „Pozityvus švietimas ugdymo(si) rezultatams“ drauge su dar 9 rajono gimnazijomis. Gruodžio 2-7 dienomis Austrijoje, Karintijos žemėje vyko projekto mokymai, kuriuose savo mokyklą atstovavau ir aš.  Mokymus surengti padėjo švietimo ir tarpininkavimo agentūros vadovė Aldona Biedermann (BVO Bildungsberatum & Vermittlungsagentur GmbH). Projekto dalyviai susipažino su Austrijos švietimo sistema nuo pradinės mokyklos iki profesijos įgijimo, lankėsi įvairaus tipo ugdymo įstaigose, stebėjo pamokas, dalyvavo diskusijose apie Austrijos švietimo ypatumus.

Per šias dienas lankėmės dviejose naujo tipo vidurinėse mokyklose, dviejose gimnazijose ir vienoje profesinėje mokykloje. Vaitensfeldo vidurinės mokyklos direktorius ponas Helmut Lackner pasidalijo mintimis apie aukštą mokytojo savivertę, darbo motyvaciją, pasitikėjimą ir rūpinimąsi mokiniais, jų poreikių pažinimą ir pagalbos teikimą. Jis papasakojo apie bendravimą su tėvais, apie pozityvų mokyklos ir seniūnijos bendradarbiavimą ir ugdymo proceso finansavimą. Supažindino su būsimų pedagogų rengimu, jaunų mokytojų praktika bei mokytojų tarpusavio santykiais ir dalykiniu bendradarbiavimu.

BG/BRG Mössinger gimnazijoje stebėjome pamokas, aptarėme jose naudojamus aktyvius metodus ir vertinimą, kalbėjome apie pozityvią mokinių ir mokytojų komunikaciją. Gimnazijos direktorius ponas H.R. Mag. Harald A. Kaichler pristatė Karintijos žemės gimnazijų tinklą, savo gimnazijos ugdymo pakraipas ir mokymo turinio ypatumus didelį dėmesį skiriant IT, darbo organizavimą. Mokinių atstovas Kristijanas pristatė gimnazijoje teikiamas galimybes ugdytis pagal pasirinktą planą ir profilį, dalyvauti įvairiuose projektuose ir konkursuose, baigiamųjų egzaminų sistemą.

Ingeborg Bachmann gimnazijoje buvo surengta konferencija su mokytojais ir švietimo ministerijos atstovais. Gimnazijos mokytojų komanda pristatė gimnazijos vizitinę kortelę: kalbų mokymosi ir gamtos mokslų pakraipas, vykdomus projektus ir konkursus, laimėjimus ir teikiamas paslaugas. Švietimo ministerijos atstovė ponia Mag. Barbara Bergner dar kartą supažindino su Austrijos švietimo sistema, atsakė į mūsų klausimus apie mokyklų veiklos kokybės įsivertinimo metodiką. Diskusijose pasidalijome savo šalių įžvalgomis apie geros mokyklos koncepciją, aplankėme gimnazijos erdves. Direktoriaus pasakyti žodžiai „Pati geriausia reklama mokyklai – mokinių ir tėvų atsiliepimai. Mokinį motyvuoti ir sudominti pamokoje gali tik mokytojas“ tapo dienos moto kiekvienam projekto dalyviui. Projekto komanda kiekvieną dieną pildė mokymosi dienoraštį ugdymo pokyčiams, kasdien komandos nariai aptarė pozityvaus švietimo idėjas, dalijosi praktine patirtimi. 

Apie šias įžvalgas kalbėjau ir gruodžio 23 d. vykusiame gerosios patirties sklaidos užsiėmime gimnazijos mokytojams. Džiugu, kad kolegoms kilo ne viena mintis, kaip šias žinias pritaikyti ir savo gimnazijoje.

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Dalė Keliauskienė



PROJEKTO „POZITYVUS ŠVIETIMAS UGDYMO(SI) REZULTATAMS“ VEIKLŲ ISPANIJOJE PRISTATYMAS

 

Kauno rajono savivaldybės administracijos Kultūros, švietimo ir sporto skyrius 2019–2020 m. laikotarpiu įgyvendina projekto „Pozityvus švietimas ugdymo(si) rezultatams“ suplanuotas veiklas. Skyrius yra projekto koordinatorius, partneriai: Akademijos Ugnės Karvelis, Piliuonos, Babtų, Čekiškės Prano Dovydaičio, Domeikavos, Karmėlavos Balio Buračo, Neveronių, Raudondvario, Vandžiogalos, Vilkijos gimnazijos. Projektas parengtas siekiant, kad pozityviosios pedagogikos idėjos atneštų pokyčių į kuo daugiau mokyklų, kurti pozityvaus švietimo modelį ir jį diegti mokyklos bendruomenėse, todėl įvairių dalykų mokytojams sudarytos galimybės įgyti mokymo(si) ir profesinės patirties kitose šalyse.

Spalio 13–19 d. suburti dešimties Kauno rajono ilgųjų gimnazijų atstovai dalyvavo stažuotėje Ispanijoje, Valensijos mieste. Šios stažuotės mokymuose „Positive education: Happy school“ teko atstovauti mūsų gimnaziją. Spalio 28 dieną skaičiau pranešimą „Pozityvus švietimas ugdymos(i) rezultatams gimnazijos bendruomenės nariams. Pasidalinau paskaitose „Positive education: Happy school“ su Maria Angeles Ruiz Gamez ir Kelsie Kerwin įgytomis teorinėmis ir praktinėmis žiniomis. Supažindinau su pozityvios psichologijos kontekstu, psichologo Seligmano Perma modeliu, aptarėme pozityviosios psichologijos praktinio pritaikymo metodus, nes nuolat tobulinama praktika ir jos tęstinumas sudaro galimybę formuotis naujiems įpročiams. Pristačiau vaizdinę medžiagą apie Ispanijos švietimo sistemą bei įspūdžius iš vizito Gvadalaviaros mergaičių mokyklos Valensijoje, kuri vadovaujasi Seligmano pozityvios psichologijos teorijos aspektais ir yra viena iš geriausių skirtingais reitingais vertinamų mokyklų.

Jūratė Kaupienė anglų kalbos mokytoja metodininkė
LAST_UPDATED2
 
<< Pradžia < Ankstesn 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Sekantis > ir >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
http://www.tinklas.lt/