Karjeros centras

Karjeros centras

Biblioteka

Biblioteka

Valgykla

Valgykla

Projektinė veikla

Vykdomi projektai

Teisinė informacija

Teisės aktai

Nuorodos

Nuorodos

Prisijungti



Ieškoti

Statistika

OS : Linux m
PHP : 5.3.3
MySQL : 5.0.95
Laikas : 12:58
Caching : Išjungta
GZIP : Išjungta
Nariai : 3
Turinys : 871
Nuorodos : 7
Turinio peržiūrėjimai : 1259622
Designed by:

Šeštadienis, 2018 Rugsėjis 22 14:48

        Kauno rajono savivaldybės mero

        2018-05-02 potvarkio Nr. P5-127

 

KAUNO RAJONO SAVIVLDYBĖS BIUDŽETINĖS ĮSTAIGOS ČEKIŠKĖS PRANO DOVYDAIČIO GIMNAZIJOS DIREKTORIAUS RIČARDO SALTONO VEIKLOS

 2018 M. UŽDUOTYS

 

 

 

1. Einamųjų metų užduotys

(nustatomos ne mažiau kaip 3 ir ne daugiau kaip 5 užduotys)

Užduotys

Siektini rezultatai

Rezultatų vertinimo rodikliai (kuriais vadovaujantis vertinama, ar nustatytos užduotys įvykdytos)

2.1. Užtikrinti kokybišką ir sklandų gimnazijos renovacijos projekto vykdymą.

Estetiškesnės, švaresnės, tvarkingesnės ugdymui pritaikytos erdvės.

 Sudarytos sąlygos kokybiškam mokinių ugdymui.

Įgyvendintas  gimnazijos renovacijos projektas: 1-as etapas – iki rugsėjo 1 dienos, 2-as etapas – iki gruodžio 31 d. 

Estetiškai sutvarkyta gimnazijos aplinka.

2.2. Užtikrinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo prieinamumą kiekvienam vaikui.

Sukomplektuota ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupė 2018-2019 mokslo metams.

Sėkmingai organizuota šių grupių ugdymo veikla.

 Sukomplektuota viena mišri ikimokyklinio ugdymo grupė ir viena priešmokyklinio ugdymo grupė.

Naujai įrengtos 4 patalpos ir 1 sanitarinis mazgas, pritaikytos gimnazijos valgyklos erdvės.

Pagal reikalavimus patvirtintas reikalingų darbuotojų etatų skaičius ir iki rugsėjo 1 d. priimti reikalingi darbuotojai.

2.3. Pasirengti ir užtikrinti sklandų LR valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo įstatymo savalaikį įgyvendinimą.

Nustatyta darbo apmokėjimo tvarka, darbuotojų pareigybių aprašymai, darbo sutarčių pakeitimai ir kiti susiję dokumentai.

Parengtas darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos aprašas, įvykdytos darbuotojų informavimo ir konsultavimo procedūros.

Pakeisti ir patvirtinti darbuotojų pareigybių aprašai.

Atnaujintos darbo sutartys.

 

3. Rizika, kuriai esant nustatytos užduotys gali būti neįvykdytos (aplinkybės, kurios gali turėti neigiamos įtakos šioms užduotims įvykdyti)

(pildoma kartu suderinus su valstybinės ir savivaldybės švietimo įstaigos (išskyrus aukštąsias mokyklas) (toliau – švietimo įstaiga) vadovo pavaduotoju ugdymui, ugdymą organizuojančio skyriaus vedėju)

3.1. Lėšų trūkumas renovacijos projekto visapusiškam įgyvendinimui.

3.2. Teisės aktų, poįstatyminių teisės aktų pakeitimai.

3.3. Žmogiškieji ištekliai.

 

_____________________________


Komentarai
Paieška
Rašyti komentarą gali tik registruoti vartotojai!

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

LAST_UPDATED2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
http://www.tinklas.lt/