MOKYKLOS ILGESYS SMUIKELIO MELODIJOJE


Antrokė Rusnė J. savo nuotaiką, draugų ir mokyklos ilgesį pasakoja smuikelio melodijomis...

Šaunuolė, Rusnė !

NACIONALINIS KRITINIO MĄSTYMO IR PROBLEMŲ SPRENDIMO KONKURSAS

2020 m. Nacionalinis kritinio mąstymo ir problemų sprendimo konkursas Nacionalinės švietimo agentūros diplomais apdovanoti:

Iš II gimnazijos klasės mokinių užduotis geriausiai atlikusi GABIJA GIRLEVIČIŪTĖ.

Iš I gimnazijos klasės mokinių užduotis geriausiai atlikusi AUGUSTĖ VERŽBAVIČIŪTĖ.

Iš 8  klasės mokinių užduotis geriausiai atlikęs VILIUS BLIUVAS.

Iš 7  klasės mokinių užduotis geriausiai atlikusi RUGILĖ KINČIŪTĖ.

Iš 6 klasės mokinių – IEVA DIMAITĖ.

Iš 5 klasės mokinių – UGNĖ SINKEVIČIŪTĖ. 

Iš 4 klasės mokinių laureatu tapęs AUGUSTAS VAIDOTAS.

Iš 3 klasės mokinių užduotis geriausiai atlikęs TITAS BENDIKAS. 

Sveikiname ir džiaugiamės mokinių pasiekimais!

SU SPAUDOS ATGAVIMO, KALBOS IR KNYGOS DIENA!

         SVEIKINAME respublikinio Borutaičių poezijos konkurso dalyves: Kamilę Orentaitę, Gabiją Ramoškaitę, Kamilę Rucevičiūtę (I g kl.) Ievą Kalčinskaitę, Gabrielę Zavadzkytę (6 kl.) Viktoriją Girniūtę (5 kl.). Visoms dalyvėms atsiųstos Garliavos Jonučių progimnazijos direktorės padėkos.

AKCIJA „LIETUVA SKAITO!“ 2020


Akcija  „Lietuva skaito!“ – tai gegužės 7-ąją, Lietuvai minint Spaudos atgavimo, kalbos ir knygos dieną, vykstantis visuomeninis renginys, kviečiantis dalintis skaitymo virusu ir laužyti su skaitymu susijusius stereotipus. Šią dieną akcijos rengėjai skatina lietuvius ir lietuviškai kalbančius pasaulio piliečius imti į rankas lietuvišką knygą ir skaityti kartu. 2020 m. akcijos šūkis: Atrask klasikus! Juk gera literatūra yra amžina. 

Dalyvaujame! Skaitome susikaupę, linksmai ir žaismingai!

Lietuvių kalbos ir literatūros mokytojos Laimutė Litvinskienė ir Laima Šukytė

FIZINIO UGDYMO PAMOKŲ NUOTOLINIO MOKYMO GALIMYBĖS, SPRENDIMAI IR REZULTATAI

Fizinio ugdymo pamokos vyksta naudojant kelis skaitmeninės mokymo aplinkos būdus.  Su vienu įrankiu stebimas mokinių aktyvumas ir jų pasirinkta fizinio judėjimo veikla. Kitas įrankis naudojamas tikrinti mokinių teorines žinias - testo būdu. Visa informacija teikiama per TAMO. Pagalba dėl programėlių naudojimo suteikiama per mokinių facebook messenger grupes ir TAMO.  

Mokinių aktyvumas stebimas naudojant fizinio aktyvumo programą. Mokiniams pateiktos vertinimo taisyklės. Visi turi šią vertinimo lentelę. Per dvi savaites mokinys gauna 2 kaupiamuosius vertinimus iš kurių išvedamas vidurkis ir įrašomas į TAMO dienyną.

Klasės

2 balai

3 balai

4 balai

5 balai

6 balai

7 balai

8 balai

9 balai

10 balų

7 – 12 kl.

 

33 min.

54 min.

75 min.

96 min.

117 min.

138 min.

159 min.

180min.

5 – 6 kl.

 

15 min.

34 min.

55 min.

76 min.

97 min.

118 min.

139 min.

160 min.

 
Mokiniai pasirinkę norimą judėjimo rūšį (ėjimas, bėgimas, važiavimas dviračiu) ir naudodamiesi telefonuose esančia programėle turi surinkti jiems skirtas aktyvaus judėjimo valandas. Kiekvieno mokinio rezultatas yra stebimas iš mokytojo asmeninės paskyros programėlės. Paskyroje mokytojas gali matyti mokinio tikslią judėjimo vietą, laiką, pasirinktą judėjimo rūšį, o kalendoriuje yra matomas fizinės veiklos aktyvumas.  Šiuos duomenis mato ir mokinys.

Mokinių teorijos žinios tikrinamos su programa ,,Socrative Student“. Mokytojo paskyroje kuriamas testas, o mokiniams reikia nurodytu laiku prisijungti prie SocrativeStudent su Room name KRISTINA. Atliktų testų rezultatai saugomi mokytojo paskyroje. Gauti mokinių įvertinimai įrašomi į  TAMO dienyną. Mokinai savo rezultatus mato procentais, tačiau jie konvertuojami  į 10 balų sistemą.

Fizinio ugdymo mokytoja metodininkė K.Salinkienė

KATINĖLIS MUR MUR

   


Gimnazijos mišrios priešmokyklinio ugdymo grupės vaikučiai ir jų šeimų nariai, paskatinti gimnazijos psichologės Dalios Laurinavičienės ir mokytojos Daivos Aleknienės, dalyvavo Joniškio kultūros centro  iniciatyvoje – savo piešinukais iliustravo R. Tkač terapinę pasakėlę ,,Katinėlis Mur Mur“.  Vaikučiai patyrė teigiamų emocijų ne tik klausydami įgarsintos pasakos, bet ir galėjo pasidžiaugti pačių kurtomis iliustracijomis – mieli prisiminimai išliks ilgam.

BRANGIOSIOS MAMOS

BRANGIOSIOS MAMOS,

Motinos diena – viena iš gražiausių švenčių, kurią kasmet pasitinkame besiskleidžiant pavasario žiedams, pirmąjį gegužės sekmadienį. Tai laikas, kai gražiausios gėlės ir šilti žodžiai skiriami pačiam artimiausiam žmogui – MAMAI.

Iš visos širdies linkime, kad vaikų dėmesys ir pagarba visada Jus lydėtų, kad šypsena nedingtų nuo Jūsų veidų, kad kiekviena nauja diena dovanotų džiaugsmą ir viltį.

Būkite laimingos, sveikos, stiprios, mylimos ir reikalingos.

 

MAMYTEI                                                      

Kokia brangi tu mums esi mamyte.

Kokia gera tu mums esi.

Tu mums esi užuovėja nuo vėjų.

Tamsioj nakty tu žiburiu švieti.

 

Tavoji meilė tirpdo net storiausią ledą.

Tavi sparnai apgaubia, kai sunku.

Todėl mes tau dėkingi, mama,

Kad saugai mus nuo žemiškų klaidų.

Gabija Laurinavičiūtė II g. kl.

MOKINIŲ KŪRYBINIŲ DARBŲ PARODA, SKIRTA MOTINOS DIENAI

 

BIBLIOTEKA, KNYGA IR MES

Kaip ir kasmet, balandžio 23–29 dienomis vyko Nacionalinė Lietuvos bibliotekų savaitė. Ši savaitė – jau graži pavasario tradicija, rengiama 20 metų iš eilės. Mūsų gimnazijos mokinių ir mokytojų 20 akimirkų (per šiuos mokslo metus) užfiksuota nuotraukose, kurios primena Čekiškės miestelio, gimnazijos, Kauno apskrities viešosios ir Lietuvos nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekose vykusias edukacinius užsiėmimus, garsinius skaitymus, parodas, ekskursijas, akcijas.

„Biblioteka – tai gyvenimo medis, prie kurio ateinama išmokti tobulumo.“ (Ch.V. Spitrys)

Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Laimutė Litvinskienė

 

V.E.I.K. ETAPAI ĮVEIKTI!!!

Rudenį gimnazijoje startavusi pirmoji V.E.I.K. (vaiko emocijų išraiškos kontrolės) ugdymo programa įvykdyta. Praeiti visi etapai: grupės formavimo, savęs pažinimo (minčių, jausmų, elgesio), socialinių įgūdžių ugdymo, stiprių jausmų atpažinimo ir valdymo, sprendimų priėmimo. Paaugliai mokėsi stebėti savo emocines būsenas, stiprinti savitvardą, ugdyti toleranciją stresui, mokėsi išklausyti kitus ir juos suprasti. Ieškojo  tinkamų sprendimų iškilus dilemai, įsiklausydami į kito požiūrį, ugdė moralinę atsakomybę.

Viliamės, kad V.E.I.K. užsiėmimai mūsų mokiniams buvo žingsnis emocinių ir socialinių kompetencijų link, kad prasmingas šūkis SUSTOJU-PAGALVOJU-VEIKIU juos lydės ir kasdienėse situacijose, o ši prevencinė programa gimnazijoje turės tęstinumą.

V.E.I.K vadovės Dalia & Irena

 

© 2024 All rights reserved

Čekiškės Prano Dovydaičio gimnazija